Asta seara

Asta seara am fost sa imi fac cumparaturi...ca asa se face seara dupa program....iti mai trebuie una, alta. Am fost la Profi :d... si uitandu-ma dupa eu  dupa una alta....dupa cum sa mai dau banii pe inca ceva in plus, am observat ca la frigiderul unde se tin ouale, cascavalul, tofu, laptele etc. erau 2 sefi de magazin care dadeau explicatii unor domni. Erau 3. Doi tineri si unul mai batran.
Cred ca aveau acelasi costume...oricum..OPC clar...aia mai tineri pareau stransi de gat, nu prea comentau.
Domnul mai batran sa ii zicem, cred ca avea vreo 60 de ani dupa cum arata, avea un costum prafuit, slab, tras la fata, cu parul alb pieptanat sa ii acopere chelia evidenta...punea fel de fel de intrebari si in functie de raspuns avea diferite expresii...ba degustat, ba nemultumit, ba multumit dar nu prea.
Oriucm nu stiu ce putea sa traga de la magazin...ca spagi iau doar la magazinele mai mici care nu au vanzare si nici profit maxim. Eu cred ca dadea lectii celor mai tineri despre cum se face treaba in mica noastra Romanica.
In seara asta meci si manichiuraaaaa :D
Sweet dreams :*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Arome de mult uitate

Cele mai bune filme de Craciun