Diferenta dintre mine si restul

Sunt momente cand ma simt diferita cu multi fata de ceilalti oameni. In special fata de fete:).
Atunci imi dau seama ca poate sunt eu o ciudata...poate eu nu sunt o persoana sociabila si nu ma pot incadra in orice grup. 
Imi dau seama de fapt ca ciudatenia pe care o detin ma face sa ma simt bine. Nu cred ca este vreo persoana care sa fie mai neandemanatica decat mine, sa reuseasca sa pateze toate hainele abia imbracate.
Pentru ca femeile normale sunt niste doamne adevarate..le place sa stea picior peste picior, sa bea un pahar de vin cu  un buchet interesant, nu suporta barea si taria. Adora lucrurile scumpe chiar dak sunt urate..sunt de firma. Atunci cand ies din casa tebuie sa fie aranjate, machiate, date cu parfum ca cei care la vad sa le admire. Nu vor risca sa se faca de ras in public, prin urmare nici nu se impiedica.
Ele nu ragaie si nu vb urat. Ele nu sunt Excitate ca e un cuvant urat. Ele nu vorbesc despre sex pentru ca merg pe rincipiul ca "eu fac dragoste nu sex...sexul e vulgar".
Le place sa spuna ca ele detin puterea in cuplu ca barbatul este doar un pion. Le place sa isi sune prietenele sa se planga de una alta si neaparat sa se vada la o cafea. Cand li se intampla ceva rau exista mereu doua alternative: ori se rezolva in tacere deplina ori se trambiteaza pe la toti.  Ele nu tin cura de slabire pt ca doar ciugulesc cate putin din fiecare ca o vrabiuta. Sunt in permanenta in centrul atentiei si au o pozitie anume atunci cand cineva le face poze sau isi fac sigure prin baie.:)) Detin secretul frumusetii eterne. A da si primesc in permanenta flori :P era sa uit sau cadouri :) As vrea sa vad astfel de persoane peste vreo 20 de ani. si mai vorbim.

Eu sunt genul de persoana care le face pe toate invers. Ma impiedic desi nu vreau, dau pe mine fel de fel de lichide de prin pahare.
Urasc machiajul dar din pacate stiu ca in unele conditii trebuie sa fie si nu am ce ma face. Vorbesc urat si imi place sa beau bere si tarie ca sunt mai sanatoase in opinia mea de doctor docent. :)))))
vaaaii si nu imi place sa vb despre tot ce mi se intampla cu oricine. Nu am prietene foarte bune. Doar persoane cu care pot vorbi. Si la care tin. 
Care sunt puuuuutine:))
Ah si cat regret ca undeva in trecut cica aveam prietene, o amagire totala. Cu cateva dintre ele nu pot trece bariera de "salut" si "ce faci" pentru ca imi dau seama ca nu am ce vb cu ele.
Daca ma duc in oras cred o pereche de blugi si un tricou si parul prins lejer sunt mai mult decat suficiente. Nu imi place sa ajung in centrul atentiei. Nu imi place sa imi conduc barbatul. Nu il sun sa il intreb ce face mereu, ca si barbatii au nevoie de libertate. Imi place ca ma intelege si ca tine la mine asa cum sunt. Nu trebuie sa imi aduca flori sau cadouri ca oricum stie ca sunt cea mai nehotarata persoana, si ca uneori nici lucrurile pe care mi le iau singura nu imi plac.:))) Nu stiu sa stau in poza. Mereu ies stramba dar stiu sa fac poze bune:). Si tin la ceva timp cate o cura de slabire ca nu sunt pasare naibii :)).
 Si cine nu ma place...bine pa :).

A si azi e sarbatoare si asa ca inainte de o cura mananc si eu ceva ca romanul. Priviti si salivati :)))

Have a nice day :*
http://www.youtube.com/watch?v=5Bnl5xpfpUI

Comentarii

  1. M-am distrat totusi pe seama feelingurilor tale.
    A...linisteste-te, ca nu esti singura care iesi stramb in poze :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt singura:P asta e clar:)) am vazut si poze mai strambe ca ale mele

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ma gandeam ca nu te simti singura din punctul asta de vedere.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cele mai bune filme de Craciun

Arome de mult uitate

Asta seara