Sunt in asteptare

Asteptarea e cea mai grea in cele mai multe cazuri. Fie ca astepti la rand la magazin, sau la rand la dentist (cea mai tragica poveste) sau fie ca astepti pur si simplu sa iti gasesti un loc sa faci ceva care sa conteze macar pentru repectul de sine.
Traim intr-o tara in care nu mai ai siguranta zilei de maine si de cele mai multe ori mie personal mi se pare ca degeaba consum oxigen si mai tin umbra pamantului...ma rog si sunt si cazuri mai grele decat mine. Asta sa-mi fie consolarea :)).
De cand am terminat facultatea mi-am dat seama ca in Romania nu poti sa faci nimic sa poti inainta sa poti sa iti faci un rost. Si dupa ce ca nu ai nici o sansa dupa ce iti termini studiile, acu cu noul cod al muncii se prevede cicaaa sa faci un stagiu de 6 luni ca sa te perfectionezi in ce ai studiat....cacaaaat
Nu stiu la ce va duce asta..dar in fine. sa nu ma indepratez de subiect.

Ziceam ca in Romania nu ai nici o sansa si asta nu e total adevarat. Exista intotdeauna sanse pentru cei cu bani si petru cei cu "pile".
Daca vrei sa pleci in strainatate si cauti pe internet firme care sa te intermedieze mai toate cer comision. Din experienta stiu ca iei teapa de la cele mai multe. Asa zisele reclame le gasesti atat in ziare cat si pe internet. Dar atat la stirile prezentate la tv cat si internet, ziare gasesti cum trebuie sa fie o firma de intermediere.
Nu se dau comisioane inainte....cel putin nu ar trebui. Dar cele mai multe cer. Si cum romanul e disperat sa scape de aici da banii. Si Cel mai trist e ca noi ne vindem inima, reputatia si am munci in afara cam pe orice post..aproape. Eu personal nu sunt dispusa sa fac anumite lucruri.
E trist cand te gandesti ca trebuie pusa inima vs bani in balanta...si atunci vei vedea ce atarna mai greu.
Aveti grija de voi si vedeti la ce firme aplicati.Cereti informatii despre firma si verificatile. Sau cautati pe inernet despre ele.


Sa auzim de bine :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai bune filme de Craciun

Arome de mult uitate

Asta seara