Vreau o tara ca afara Si La Multi Ani Florilor :)

La Multi Ani tuturor Florilor si in special LA MULTI ANI MAMI ! 

Ieri am fost in oras la cumparaturi cica...de fapt mam plimbat prin doua piete. Una de haine si una de zarzavaturi si altele.
Lumea se calca in picioare sa cumpere pentru Paste. In piata de haine toata lumea vrea sa isi cumpere cate ceva nou. Dar preturile par mari. Poate in alte timpuri oamenii erau mai "avuti" si puterea de cumparare era mai mare.
In schimb in piata de zarzavaturi si de mancare era plin de oameni grabiti.La o taraba era un catel mic de culoare aurie si cu niste ochi tristi. Statea langa o cutie cu cesti. Multi nu se aproiau de cesti...sau de caine.Ochii aia tristi care cereau mila..l-as fi luat acasa dak as fi avut unde.
La Taraba de produse apicole nu era nimeni care macar sa se intereseze si la verdeturi sau salate erau putine persoane. In schimb la carne era plin de lume. Vroiau mielul care mai nou trebui sa fii atent sa nu fie caine.
Romanul se da peste cap de sarbatori sa aiba pe masa numai lucruri bune sa fie imbracat cu haine noi dar sufletul este de cele mai multe ori neangrijit.  Si dorim sa aratam bine pe afara. Dar de sufletul nostru nu avem grija. Suntem murdari dar aratam o fata care sa fie pe placul tuturor.Pentru ca de cele mai multe ori nu vrem sa stie toata lumea ce e in suflet...acolo unde e intuneric dar mai apare din cand in cand o urma de lumina mica mica mica :)
Tot ieri am fost pusa in situatia in care a trebui sa merg  la un asa zis interviu pt un potential loc de munca. Am mai fost o data acolo la interviu. A fost un interviu in prima faza dupa aia interviul cu o alta persoana si dupa aia asa zisa proba practica. Si nu m-au anagajat. Acum la insistentele iubitului meu am fost iar  asa ca merg iar la o proba practica miercuri la ora 2. Pana sa ajung acolo sa intreb daca s-a eliberat un post mi sa parut ca merg sa cersesc....sa ma umilesc pentru un cacat de loc de munca. Stiam ca merit de prima oara sa intru dar ca in Romania, totul se face pe pile. Acum astpet sa vad ce reusesc miercuri. Deja mi-am calcat pe orgoliu ca sa merg acolo si daca nici de data asta nu resusesc....restul e poveste.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai bune filme de Craciun

Arome de mult uitate

Asta seara